بازخورد درباره این کالا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • ساخت کشور :
  • گارانتی :
  • استاندارد :
  • جنس بدنه :
  • نمایشگر :
  • حافظه :
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

  • مانیتور پیک 7 اینچ الکتروپیک 1294SV7M
  • ارتباط داخلی 1 به 1
  • حافظه داخلی عکس برداری و ضبط فیلم و حالت افزودن حافظه رم جانبی تا 16 گیگا بایت با کارت SD
  • 3 سال گارانتی
  • تخفیف محدود – ارسال رایگان ندارد
نمایش بیشتر - بستن

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 یکی از بهترین محصولات تولیدشده توسط شرکت الکتروپیک می‌باشد این آیفون تصویری دارای بدنه مشکی رنگ و صفحه‌کلید تمام لمسی است که طراحی آن بسیار زیبا می‌باشد این مانیتور می‌تواند به ۲ پنل آیفون تصویری و دوربین مداربسته وصل شود حافظ به خود تصویری می‌تواند عکس و فیلم را در خودش ذخیره کرده و در مواقع لازم به آن مراجعه کند این محصول در عین سادگی پاسخ‌گوی تمامی نیازهای افراد در مورد آیفون 1294 هست شما می‌توانید با خرید این آیفون تصویری از فروشگاه آریا نور از ویژگی و خدمات آن بهره‌مند شوید.

 

مشخصات ظاهری آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

بدنه این مدل آیفون 1294 به رنگ سیاه سفید و با شکل مستطیل عریض می‌باشد که لبه‌های این مستطیل اندکی انحنا دارد در بخش چپ این مدل گوشی برای برقراری ارتباط صوتی مشاهده می‌شود درست در مرکز صفحه نمایش ۷ اینچی قرار دارد که می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا و اندازه مناسب نمایش بدهد درست در زیر این صفحه نمایش نام الکترو پیک به چشم می‌آید.

در سمت راست الکتروپیک هم صفحه ۳ کلید لمسی به ‌صورت عمودی قرار دارد که هر کدام یک کارایی خاص خودشان را دارند بیشترین بخش این مانیتور و صفحه نمایش ۷ اینچی دربر می‌گیرد که این اندازه برای ۱ آیفون تصویری بسیار قابل‌قبول و خوب است و البته شما باید بدانید که این بدن صفحه ترغیب و استحکام بالا دارد که دربرگیرنده صفحه نمایش و کلیدهای لمسی می‌باشد که این قسمت حالت شیشه‌ ای و براق دارد اما گوشی صوتی این مدل از جنس پلاستیک فشرده و مات می‌باشد گوشی صوتی مانیتور آیفون تصویری با استفاده از یک سیم فنری در جای خودش قرارگرفته است و باید بگوییم که این گوشی با استفاده از شاسی درجه خودش قرار می‌گیرد و الکتروپیک برای انجام این کار از مگنت استفاده می‌کنند.

 

حافظه این مدل

از دیگر ویژگی‌های این آیفون 1294 می‌توان درمورد حافظه آن اطلاعاتی داد در مورد این آیفون تصویری باید بگوییم که حافظه ‌دار از حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت هم می‌شود و برای ضبط عکس و فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ شما می‌توانید در بخش تنظیمات نسبت به ثبت عکس و یا فیلم اقدام نمایید همین‌ طور می‌توانید این ضبط تصاویر را به‌صورت دستی و یا خودکار انجام بدهید به این صورت می‌توانید در زمانی ‌که کاربر زنگ درب منزل شما را به صدا درآورد تصویر وی را ثبت کنید و در صورت خودکار بودن آن زمانی‌که زنگ صدا در می‌آید به‌ صورت خودکار آیفون عکس یا فیلم از مراجعه‌ کننده می‌گیرد که خودش خیلی ویژگی خوبی است به این صورت اگر شما در منزل نباشید یا جایی باشید. می‌توانید پس ‌از برگشت و از آیفون تصویری چک کنید که چه کسانی به زنگ شما دست زدند و ساختمان شما را آیفون اش را فشرده‌ اند و آن را کنترل کنید. ضمنا این آیفون تصویری دارای چشمک زنه چراغی می‌باشد که نشان‌دهنده وجود تماس بی‌پاسخ می‌باشد یعنی زمانی ‌که شما تماس بی ‌پاسخ داشته باشید یک چراغ چشمک‌ زن آن را به شما اعلام می‌کند.

توضیحات تکمیلی

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294
مشخصات دیگر

امتیاز کاربران به:

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش