بازخورد درباره این کالا

آیفون تصویری سیماران ۷ اینچ

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: آیفون تصویری
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آیفون تصویری سیماران ۷ اینچ

آیفون تصویری سیماران ۷ اینچ

  • آیفون تصویری سیماران ۷ اینچ دارای صفحه نمایش 7 اینچی با امکان تمام لمسی
  • دارای حافظه داخلی با ذخیره سازی 200 عکس و پشتیبانی از درگاه Micro-SD برای ذخیره سازی تصویر، فیلم و صدا
  • امکان برقراری ارتباط داخلی واحد ها و نگهبانی
  • برخورداری از مجهز به خروجی در بازکن دوم
  • قابلیت تنظیم صدا و شدت آن توسط دکمه های مکانیکی
  • امکان اتصال به دو پنل مجزا یا یک پنل و یک دوربین مداربسته 
نمایش بیشتر - بستن

آیفون تصویری ۷ اینچ

می خواهیم به شما آیفون تصویری معرفی کنیم که صفحه نمایش آن با آیفون تصویری های دیگر سیما را متفاوت است آیفون تصویری ۷ اینچ یکی از محصولات جدید سیماران به شمار می‌رود که طراحی خاصی دارد و خصوصیات آن منحصر به فرد است این محصول دارای ۲۷۰ میلی متر طول و ۱۳۲ میلیمتر عرض می باشد و ضخامتش هم ۴۰ میلیمتر است
در لبه های زیرین سمت راست آن کلید خاموش و روشن کردن و شیار قرار گیری کارت حافظه وجود دارد که می‌توانید روی این کارت حافظه فیلم و تصویر را هم ضبط کنید چرا آبی رنگ دارد که روی لبه های آن روشن و خاموش بودن آن را نشان می‌دهد اندازه آن برابر با ۷ اینچ است که بیشترین بخش بدنه را صفحه نمایش آن گرفته است.

صفحه نمایش آن از فناوری طیفی تولید شده است و می‌تواند تمام لمسی باشد به همین دلیل هیچ کلید روی بدنه آن وجود ندارد گوشی و دهنه آن در بخش چپ و کمی جلوتر از بدنه آن قرار دارد تا برداشتن را خیلی ساده و راحت صورت بگیرد در بخش بالای گوشی دو فرورفتگی وجود دارد که محل قرارگیری انگشتان دست از سر خوردن آن را به کمترین مقدار می ‌رساند نکته دیگری که در رابطه با وجود دارد خوار یا پایه و استفاده از یک سیم مغناطیسی از با نزدیک شدن گوشی به محل قرارگیری ممکن است به همدیگر جذب می‌شوند. این کار باعث می شود که گوشی جای خودش بچسبد و با قرار گرفتن در جای خودش به نام فاصله ارتباط تصویر قطع می گردد شما می توانید محل قرار گیری مرگ روی بدنه که در شکل های آن هم وجود دارد را ببینید.

حافظه این آیفون تصویری

در مورد حافظه آیفون تصویری سیماران ۷ اینچ باید به شما بگویم که سیماران حافظه داخلی دارد و می‌تواند به کارت حافظه منجر شود عکس و فیلمبرداری می‌کند و همینطور این قابلیت آن در حالت اتوماتیک و غیر اتوماتیک می باشد کارکرد اتوماتیک و خودکار آن به این صورت است که هر بار که زنگ به صدا در می‌آید و روشن می‌شود به صورت کاملا اتوماتیک یک عکس و فیلم از کسی که جلوی پنل قرار دارد گرفته می شود و از طرفی کانت غیر خودکار آن هم به این صورت است که شما می توانید تنظیم کنید و یکی از چه کسی عکس و فیلم بگیرد و در چه زمانی این کار را انجام دهد روی صفحه نمایش در سمت چپ بالا گزینه اصلی وجود دارد.

زمانی که شما این گزینه را لمس کنید عکس ها و فیلم های ذخیره شده داخل مانیتور مورد استفاده قرار می گیرد و همینطور می توانید عکساتون قسمت ببینید و تنظیم کنید شما با خارج کردن حافظه و اتصال آن به کامپیوتر هم می توانید عکس و فیلم را روی صفحه کامپیوتر شخصی خودتان ببینید در واقع آیفون تصویری مانند یک دوربین مداربسته برای شما عمل خواهد کرد.

توضیحات تکمیلی

آیفون تصویری سیماران ۷ اینچ
مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

30 ماه گارانتی

استاندارد

دارد

نمایشگر

دارد

نوع صفحه نمایش

لمسی

اندازه نمایشگر

7 اینچ

قابلیت اتصال به دو پنل

دارد

امتیاز کاربران به:

آیفون تصویری سیماران ۷ اینچ (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش