بازخورد درباره این کالا

پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086

پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086

پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086 1 تا 40 واحدی دارای 3 سال گارانتی و ساخت ایران

کیفیت تصاویر بالا

دارای قابلیت دید در شب

نصب و سیم کشی راحت

امکان تنظیم صدا

نمایش بیشتر - بستن

پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086

این پنل آیفون تصویری محصولی است که برای برقرار کردن ارتباط با استفاده از آیفون تصویری با مراجعه‌کننده‌ای درب منزل به کار می‌رود و با بهره‌گیری از کیفیت و کارایی بالا توانسته نظر مشتریان را به خودش جلب کند این پنل زنگ برای ساختمان‌های یک تا چهل واحد و مناسب است و با برخورداری از دوربین و قابلیت چرخش لنز در تمامی جهات تصاویر باکیفیت با وضوح بالا را به افراد ارائه می‌کند وجود لنز سونی در زمان نصب می‌تواند بهترین حالت دید را به افراد بدهد و همین‌طور قابلیت دید در شب را فراهم می‌کند در مورد ویژگی‌های این پنل آیفون تصویری باید به شما بگوییم نصب و سیم‌بندی استان دارد و امکان تنظیم صدا دارد قابلیت دید در شب دارد و همین‌طور از سوئیچ ضد سرقت هم برخوردار است ضمنا در اطراف پنل تصویری آن یک ال‌ای‌دی آبی‌رنگ با چهار ال‌ای‌دی سبز رنگ قرار دارند که امکان دید در شب را ایجاد می‌کند و کیفیت بالایی می‌دهد اگر بخواهیم در مورد بدنه آن به شما بگوییم باید بگوییم که بدنه این پنل از آلومینیوم تولید شده‌است که به آن مقاومت بالا در برابر رطوبت گرما و سرما را می‌دهد و در اثر شرایط بیرونی هیچ آسیبی نمی‌بیند و شکل ظاهر آن‌هم مانند سایر محصولات این برند می‌باشد که به رنگ سفید دیده می‌شود و همین‌طور این پنل دارای فناوری ساخت اس ام تی هس که باعث می‌شود تا کیفیت خیلی خوبی داشته باشید داشتن دوربین چرخشی در تمام جهات به کسانی که از این آیفون استفاده می‌کند این امکان را ببینند تا قابلیت دید خیلی بیشتری نسبت‌به مدل‌های معمولی داشته باشد اگر به‌دنبال آیفون با کیفیت و مناسب می‌باشید این مدل برای شما بهترین گزینه با قیمت خوب خواهد بود

پنل آیفون تصویری الکتروپیک 1086

شرکت  الکتروپیک یکی از پر کاربردترین سیستمهای آیفون تصویری در ایران را دارد که با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش با مدت طولانی و سریع توانسته محبوبیت زیادی در میان کاربران کسب نماید. البته قدمت الکتروپیک و سهولت در نصب محصولاتش، الکتروپیک را به انتخاب اول بیشتر کسانی کرده که مسئولیت نصب تجهیزات برقی ساختمان بر عهده آنهاست. محصولات الکتروپیک از ظاهر بسیار زیبایی برخوردارند که پنل آیفون تصویری 1086 نیز از این قائده مستثنی نیست.

پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086، تصاویر با کیفیتی را به گوشی های تصویری متصل شده به آن منتقل می نماید. این پنل از دوربین باکیفیت سونی بهره می برد که قابلیت چرخش در تمامی جهات را دارا می باشد و در زمان نصب می توان بهترین حالت دید را برای آن تنظیم نمود. جنس قاب پنل از آلمینیوم با دوام می باشد که در دمای سرد و گرم نیز آسیبی به آن نخواهد رسید.

در اطراف پنل آیفون تصویری الکتروپیک 1086 یک LED آبی رنگ و چهار LED سبز رنگ وجود دارد که امکان دید در شب آن را فراهم می کند و تصویر بسیار با کیفیتی را در نور کم به آیفون تصویری منتقل می نماید.
پنل تابا

ویژگی های پنل آیفون تصویری الکتروپیک1086

CCD دوربين ساخت SONY
دوربين چرخشي در تمام جهات (FD)
نصب و سيم بندي آسان
دوربین ساخت کره جنوبی
قابليت ديد درشب
كيفيت بالاي صدا و تصوير
داراي سوئيچ ضد سرقت
قاب آلومينيومي با دوام ، مقاوم دربرابر سرما و گرما
بدون محدوديت در تعداد واحد

توضیحات تکمیلی

پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086
مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

آیفون تصویری

تک واحدی
دو واحدی
سه واحدی
چهارواحدی
پنج واحدی
شش واحدی
هفت واحدی
هشت واحدی
نه واحدی
ده واحدی
یازده واحدی
دوازده واحدی
سیزده واحدی
چهارده واحدی
پانزده واحدی
شانزده واحدی
هفده واحدی
هجده واحدی
نوزده واحدی
بیست واحدی
بیست ویک واحدی
بیست و دو واحدی
بیست و سه واحدی
بیست و چهار واحدی
بیست و پنج واحدی

نوع محصول (دسته آیفون تصویری)

پنل آیفون تصویری

امتیاز کاربران به:

پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1086 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش