بازخورد درباره این کالا

آیفون تصویری 1196 الکتروپیک

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آیفون تصویری 1196 الکتروپیک

آیفون تصویری 1196 الکتروپیک

آیفون پیک ارزان

ارزان

دارای بدنه محکم و مقاوم

تولید شده مطابق با استانداردها

نمایش بیشتر - بستن

آیفون تصویری 1196 الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک یکی از پر سابقه ترین کمپانی ‌های تولید کننده آیفون تصویری در ایران به شمار می ‌رود که تقریباً هر کسی که در مورد آیفون تصویری تحقیق کرده باشد و یا این ‌که به‌ دنبال آن در بازار باشد، نامش را شنیده و با توجه به این طرح محصولات این کمپانی در بازار فروش خوبی دارد و همین ‌طور از آن‌ ها به ‌خوبی یاد می‌ شود.

یکی از مدل‌ های آیفون تصویری 1196 الکتروپیک است که مانیتور آن ۳ نیم اینچی می‌ باشد و جایگزین طرح‌ های قدیمی این کارخانه شده ‌است این مدل از آیفون در واقع نوآوری جدیدی در محصولات الکترونیک به شمار می‌ رود که در بازار داخلی توانسته‌ است بازخورد خیلی خوبی از خودش نشان دهد.

این مدل آیفون تصویری دارای مانیتور تمام‌ رنگی ۳ نیم اینچی است که دارای کیفیت تی اف تی می‌ باشد؛ به کار گرفتن از مانیتورهای ال ‌سی‌ دی شفافیت تصویر را چند برابر می ‌کند؛ کیفیت بالای مانیتور آیفون تصویری الکترو پیک در کنار سایر برند ها هم او نسبتاً کیفیت خیلی بالایی دارد؛

چرا که روی آن بسیار کار شده ‌است در مورد طراحی ظاهری این آیفون می ‌توانیم بگوییم که فناوری آن به این صورت است که نور پس ‌زمینه را با وضوح تصویر بسیار بالایی نشان می‌ دهد.

یک نوار خاکستری رنگ دور تا دور  1196را پوشانده ‌است و ساختار کلی در این آیفون تصویری ارزان از برند سامسونگ الهام ‌گرفته است که در سمت راست آن چراغ پاور وجود دارد که در زمانی ‌که دستگاه روشن است چراغ ال‌ ای‌ دی آن‌ هم فعال می‌ شود و در زیر آن ۳ دکمه لمسی به‌ کار رفته است.

 

بدنه آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری 1196 الکتروپیک یکی از محصولات ارزان است که بدنه آن مقاومت بالایی دارد؛ در در بازکن های تصویری 1196 جنس بدنه از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که اگر بدنه آن‌ ها از مواد خوبی تولید نشده باشد نمی‌ تواند زیاد دوام بیاورد و مدتی پس‌ از استفاده باید آن را عوض کرد.

درباره آیفون تصویری الکتروپیک هم باید بگوییم که بدنه آن از پلی وینیل کلراید یا پی ‌وی سی ساخته‌ شده است. پی وی سی مدلی پلاستیک است که در صنایع خیلی زیادی کاربرد دارد و یکی از پرارزش‌ ترین محصولات صنعتی می‌ باشد؛ صفحه نمایش آن سه نیم اینچی بوده که تما م‌رنگ است و در یک قاب مشکی قرار می‌گیرد و دور آن ‌هم یک نوار خاکستری ‌رنگ پوشیده می‌شود.

گوشی این آیفون پیک ارزان در سمت چپ قرار داشته و پورت دی آن‌هم در سمت چپ قرار می‌گیرد درمورد آیفون تصویری باید بگوییم که تنوع رنگ آن مناسب است و به دو رنگ سفید و مشکی در بازار عرضه می‌شود.

در واقع می‌توانیم بگوییم این مد آیفون پیک ارزان از اولین مدل و سری هایی است که توسط شرکت الکترو پیک به رنگ مشکی عرضه می‌گردد از طرفی باید در مورد قیمت آن بگوییم که آیفون تصویری سفید و آیفون تصویری مشکی تفاوت قیمت دارد رنگ مشکی آن به دلیل کمیاب بودن و خاص بودن معمولاً بیشتر از رنگ سفید آیفون تصویری می‌باشد.

توضیحات تکمیلی

آیفون تصویری 1196 الکتروپیک
مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

نمایشگر

دارد

اندازه نمایشگر

3.5 اینچ

نوع محصول (دسته آیفون تصویری)

مانیتور آیفون تصویری

امتیاز کاربران به:

آیفون تصویری 1196 الکتروپیک (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش